Υπηρεσίες

ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ

Ο καταναλωτής υποβάλλει συμπληρωμένο έντυπο υποβολής παραπόνου εναντίον χρηματοοικονομικής επιχείρησης. Το παράπονο, νοουμένου ότι πληροί τα κριτήρια υποβολής και εξέτασης, σύμφωνα με τις πρόνοιες της σχετικής νομοθεσίας (Ν.84(Ι)/2010), θα εξεταστεί από αρμόδιους λειτουργούς του Φορέα.

ipiresia diamesolavisis

ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

Η Διαμεσολάβηση αποτελεί μια διαρθρωμένη διαδικασία επίλυσης διαφορών, η οποία πραγματοποιείται μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών, με τη βοήθεια του διαμεσολαβητή με σκοπό την αναδιάρθρωση μη εξυπηρετούμενων πιστωτικών διευκολύνσεων στις περιπτώσεις όπου αυτές εξασφαλίζονται με υποθήκη την κύρια κατοικία ή την επαγγελματική στέγη.

ipiresia epalithefsis xreous

ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΧΡΕΟΥΣ

Δυνατότητα υποβολής παραπόνου από επιλέξιμο οφειλέτη για επιβεβαίωση του απαιτούμενου ενυπόθηκου χρέους πριν την διαδικασία εκποίησης. Η υποβολή πρέπει να γίνει εντός 21 ημερών απο την επίδοση της Ειδοποίησης Τύπου “ΙΑ”. Το παράπονο, εφόσον πληροί τις προϋποθέσεις, θα εξεταστεί απο τους αρμόδιους λειτουργούς.